CHIPTUNING TUNING BIAŁYSTOK dpf REALIZACJE

Iveco Daily 3.0d 180km 2018 euro6 180km (174km) 433nm -> 212km 539nm

Iveco Daily 3.0d 180km 2018 euro6 180km (174km) 433nm -> 212km 539nm Chiptuning zwiększenie mocy Możliwe także usunięcie wyłączenie dezaktywacja Adblue

Opel Vivaro / Renault Trafic / Nissan Primastar 2.0cdti 90km -> 134km 307nm

Opel Vivaro / Renault Trafic / Nissan Primastar 2.0cdti 90km -> 134km 307nm Slabsza odmiana wersji 115km. Różnią się tylko oprogramowaniem

Skoda Octavia III 1.6tdi CLHA 2014 105km -> 139km 287nm

Skoda Octavia III 1.6tdi CLHA 2014 105km -> 139km 287nm Nowsza wersja silnika 1.6tdi. Sterownik Bosch EDC17C64. Modyfikacja przez złącze bez otwierania komputera

Ford Fiesta MK7 2013 1.6tdci 95km -> 120km 264nm

Ford Fiesta MK7 2013 1.6tdci 95km -> 120km 264nm sterownik EDC17C10, modyfikacja przez złącze diagnostyczne bez otwierania komputera

Audi S4 B5 2.7 biturbo 265 -> 472km 558nm

Audi S4 B5 2.7 biturbo 265 -> 472km 558nm turbosprezarki k04 rs6, wydech, fmic, duzy dolot itd mechanika

Fiat Ducato 3.0 160km -> 191km 485nm

Fiat Ducato 3.0 160km -> 191km 485nm moment obrotowy bardzo mocno ograniczony ze wzgledu na awaryjną skrzynie biegów

VW Golf mk6 1.4tsi CAVD 160km -> 220km 304nm

VW Golf mk6 1.4tsi CAVD 160km -> 220km 304nm FMIC skrzynia DSG czas 0-100km/h 6,92s

Audi A4 B8 2.0tfsi quattro CAEB 211km -> 272km 437nm

Audi A4 B8 2.0tfsi quattro CAEB 211km -> 272km 437nm wersja USA z małym przebiegiem. Skrzynia 8 biegowy tiptronic usuniety limiter prędkości 203km/h 🙂 podniesiona odcinka na postoju do normalnego poziomu (fabrycznie 4000 obrotów) start z napompowanego automatu 5,5s do 100km/h

VW Jetta 1.8t AWW 150km -> 248km 368nm

VW Jetta 1.8t AWW 150km -> 248km 368nm swap z tiptronica na manualna skrzynie seryjne turbo k03s duzy TIP, wydech przelotowy, FMIC – VAG-Doctor

Skoda Fabia 1.8t BJX 150km -> 347km 425nm

Skoda Fabia 1.8t BJX 150km -> 347km 425nm kompleksowe przygotowanie mechaniczne VRservice swap silnika 1.8t, turbo k04-064 s3 tfsi 100-200 km//h – 11,1s