CHIPTUNING TUNING BIAŁYSTOK dpf REALIZACJE

VW Amarok 2.0tdi biturbo CDCA 163km -> 189km 436nm

VW Amarok 2.0tdi biturbo CDCA 163km -> 189km 436nm Delikatny remap

Skoda Fabia 1.4tdi BNM 70km -> 96km 218nm

Skoda Fabia 1.4tdi BNM 70km -> 96km 218nm

VW Polo 6R 1.6tdi CAYA 75km -> 126km 291nm

VW Polo 6R 1.6tdi CAYA 75km -> 126km 291nm Silniki 1.6tdi grupy VW w wersjach mocowych 75, 90 i 105km posiadają ten sam osprzęt mechaniczny – słabsze wersje są ograniczone tylko oprogramowaniem W tym wypadku bezpieczna modyfikacja dała aż 51km i 96nm przyrostu

Audi S4 B5 2.7biturbo 265km -> 376km 575nm

Audi S4 B5 2.7biturbo 265km -> 376km 575nm turbosprezarki hybrydowe k03 wtryski 350cc chińskie SMIC wycięte katalizatory, wyłączone tylne sondy lambda, odblokowane hamowanie lewą nogą, wyłączony ogranicznik prędkości maksymalnej

BMW e90 325d 197km -> 268km 573nm

BMW e90 325d 197km -> 268km 573nm wydech przelotowy wyłączony programowo DPF i EGR strojenie turbodiesel.pl

Audi A4 B6 1.8t BEX quattro 190km -> 245km 356nm

Audi A4 B6 1.8t BEX quattro 190km -> 245km 356nm Auto przygotowane mechanicznie w AWracing wtryski, wydech, TIP strojenie turbodiesel.pl  

VW Golf MK6 2.0TDI CBDC 110km -> 167km 344nm

VW Golf MK6 2.0TDI CBDC 110km -> 167km 344nm delikatna modyfikacja na życzenie klienta i przyrost ponad 50km i ponad 85nm silnik ma potencjał ponad 180km (osprzęt jak w wersji 140km)

Mercedes w246 B180 109km 2014

Mercedes w246 B180 109km 2014 7 biegowy automat, sterownik Delphi osiągi przed modyfikacją: 0-100km/h – 10,1s 80-120km/h – 7,4s osiągi po modyfikacji oprogramowania: 0-100km/h – 8s 80-120km/h – 5,7s

BMW e92 320d 163km -> 213km 405nm

BMW e92 320d 163km -> 213km 405nm

VW Scirocco 1.4TSI CAVD 160km -> 212km 303nm

VW Scirocco 1.4TSI CAVD 160km -> 212km 303nm sterownik MED17.5.5