CHIPTUNING TUNING BIAŁYSTOK dpf REALIZACJE
![](http://www.turbodiesel.pl/wp-content/uploads/2014/02/exeo-255x200.jpg)
Seat Exeo 2.0TDI CR CAGC 120km -> 175km 388nm EDC17CP14
![](http://www.turbodiesel.pl/wp-content/uploads/2014/02/superb-255x200.jpg)
Skoda Superb II 1.8TSI BZB 160km -> 215km 311nm sterwonik MED17
![](http://www.turbodiesel.pl/wp-content/uploads/2014/01/rapix-foto-255x200.jpg)
Audi S3 8L 1.8t APY 210km -> 322km 424nm turbo K04-064 (s3 8P 2.0tfsi)
![](http://www.turbodiesel.pl/wp-content/uploads/2014/01/coupe-255x200.jpg)
Audi 80 Coupe Quattro 2.7 biturbo 481km 616nm swap silnika 2.7biturbo z audi s4 b5 turbosprężarki K04 RS6 strojenie bez przepływomierza turbodiesel.pl
![](http://www.turbodiesel.pl/wp-content/uploads/2013/11/w212-255x200.jpg)
Mercedes w212 E200 CDI 136km -> 185km 406nm sterownik Delphi
![](http://www.turbodiesel.pl/wp-content/uploads/2013/11/Opel-Astra-J-255x200.jpg)
Opel Astra J 2011 1.6turbo 180km -> 212km 312nm sterownik Delco poprawa elastyczności na 4 biegu 100-150km/h z 11,3s do 8,3s
![](http://www.turbodiesel.pl/wp-content/uploads/2013/10/PRZOD-255x200.jpg)
Peugeot 208 1.6 eHDI 92km 2013 automat, sterowanie EDC17C10 0-100km/h seryjnie 13,7s po modzie 11,5s
![](http://www.turbodiesel.pl/wp-content/uploads/2013/09/IMG_0240-255x200.jpg)
Honda Accord 2.2ictdi 140km -> 192km 428nm fmic, soft turbodiesel.pl